1 December<3

ÄNTLIGEN är December här ! Så jag har längtat! December innebär Bebis kommer, Lucia firande , Julafton och Nyår. En riktigt festlig månad enligt mig. Det som fattas nu är bara snön, men skam den som inte håller hoppet uppe att den inte kommer. Jag kniper alla mina tår/ fingrar att det ska komma ett litet vitt snö täcke. Idag fick jag börja på Julkalendern :) Ingen jul utan chokladkalender. Det är något speciellt med chokladen i kalendern, den är äckel god på något viss. Sedan lukten som kommer när man öppnar upp ruttorna ,på miner så mycket om när jag och syrran var små och öppnade våra i soffan framför tv:n på morgonen :) Det är även sista träffen för Föräldragruppen. Får se om jag skall gå. Känns inte lika roligt att gå då Pär inte är med ;/ Nu ska jag dricka upp min kopp te och mysa ner mig i soffan :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0