I väntans tider.

Bf +4. Känns så där att gå över tiden. Det enda man gör är att gå och vänta och vänta och åter igen vänta. Jag har testat att ta raska promenader, käkat ananas i mängder, hinkat i mig hallonblads te men inget verkar sätta igång förlossningen. Det lille har verkligen bestämt sig att ligga och gotta till sig lite extra. Så jag får väl fint bara acceptera att han inte vill komma än.... Mina fötter är ett minne blott. Dom har svullnat upp till max;/ Det som en gång var ett par fotknölar har nu förvandlats till något stort och groteskt samman växande med mina fötter... Längtar så tills den lille har kommit ut så man kan börja gå ner i vikt och träna igen. För att inte känna sig nöjd med sin egen kropp är hemskt. Nu ska ja krypa ner i soffan och vänta på att min kära Pelleplutt kommer hem <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0