Två dagar.

Fört vill jag fråga , vart tog fredagen och lördagen vägen ??


FREDAG: Idag har jag bara haft det roligt . Först i väg och luncha med min underbara älskling :) Vi testade pizza hut. Och nja jag kan väl inte säga att det var någon direkt hit att käka där.
Efter en trevlig lunch åkte ja vidare till Elin. Där bakade vi pepparkakshus. Otroligt va kreativa vi var. MVG i flitit arbete ger jag oss:)
Kvällen avslutade vi med att bowla.
Eller vi och vi. Jag hejade på Medans Elin,Edwin, Pär och Håkan rullade klot.
Dagen var otroligt trevlig och kvällen lika så:)
Så fredagen får 10 av 10 glada gubbar:)


LÖRDAG: Idag fick vi verkligen dra oss upp ur sängen. Efter att vi kom i säng sent i går var vi inte mycket till soldater i morse. Det blev en snabb frukost för att sedan åka in mot stan. Min kära Pär hade bokat in oss på Floating . Det var mycket spännande att testa . Jag rekommenderar verkligen alla gravida att testa det. Känslan att få va tyngdlös i 45 min var underbar. Man kände sig som en liten firre som låg där och guppade runt.
Efter att vi bådat guppar runt i akvariet , åkte vi vidare på 60 års firande.
Eftermiddag / kvällen spenderades i positiva Frövi hemma hos morbror Stig och hans familj. Där bjöds de på god mat och tårta :)
Nu ligger vi utslagna i sängen.
Det blir en tidig kväll, det är ju som sagt en dag i morgon med :)

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0